Az buçuk bir coğunuz beni tanımaya başladı burda yeni biriyim ama aktif biri olduğumu sanırım göruyorsunuz.Bir çoğunuz iki gündür açtığım başlangıç seviyesi başlıklara rastlamışsınızdır muhakkak.Dün bir domain aldım ve site nasıl kurulurs vs hiç bir fikrim yoktu daha sonra bir çok arkadaş yardımcı olmaya çalıştı hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim ama özellikle iki kişi var ki biri dün açar acmaz bana sunucusunda yer almamı sağlayan sayın
@ykbweb; hocam çok teşekür ederim değerli vaktinizi ayırdığınız için.Daha sonra bugun yaşadığım bir sorun sonucunda en az üç saatini bana ayıran sayın
@onurbesen; hocam tüm detaylarıyla siteyı kurmamda yardımcı oldu yetmedi sunucu yavas dedi kendi sunucusuna aldı her detayıyla ilgilendi.değerli hocalarım sizlere ne kadar teşekküt etsem azdır bu yüzden burda yazmaya karar verdim.Umarım değerli adminler bunu bir sorun olarak görmez ve konum silinmez.Herkese saygılarımı tğm içtenliğimle iletiyorum...