Halihazırda üniversite okumakta olduğumu belirtmek isterim. Sorum şu bu devirden sonra Türkiye de üniversite okunmalı mı yoksa okunmamalı mı ? Bu konu hakkında çok soru ve cevap var. Bide sizlerin düşüncelerini ve nedenlerini öğrenmek isterim.
Türkiye gibi insanların cahil ama her konuda fikir sahibi olduğu bu zamanda okumak lazım, ancak sadece insanlar tarafından söz ve fikir sahibi birey olduğunu görmeleri için, eğer umursamıyor san insanları zaten yaptığın iş ve geçimin önemli

Sadece diploma için okuyacağım sonra hedefim farklı zaten