pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne okuduğunuza, nerde okuduğunuza bağlı
Etkenblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuma amacınıza , okuduğunuz üniversiteye ve bölüme göre değişir.
yazilimdestegi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedef, bölüm ve okuduğunuz yere bağlı .
Geçen sene istemediğim bir bölümde okuyordum amacım okula ağırlık vermek yerine 4 sene boyunca sevdiğim şeylere kişisel gelişime yatırım yapmaktı. çok dayanamadım okulu ilk dönem bitmeden bıraktım bu sene istediğim yerde ilgilendiğim bir bölümde okuyorum. Benimde amacım 4 sene boyunca okuldan ziyade kişisel gelişimime ağırlık verip kendimi geliştirmek