Şuan 11'im Bir yıl hazırlık okudum lisede.
html öğrenmeye başladım aşırı basit veya temel düzey php bilgim var sadece
En Kötü Erciyes Hukuk Düşünüyorum
Hukuk'un önü kapanmaz diye düşünüyorum TR de mahkeme bitmez yönetim değişir o değişir bu değişir.
üni bitirmeme min 5 yıl var bu 5 yılda yazılımı da ilerletsem savcı veya avukat olamasam yada avukat olup iş bulamasam bile yazılım ile kazanabilirim en azından diye düşünüyorum.