Bence okunur, çünkü her bilgi internette olmayabiliyor

Okunulup daha sonra yurtdışında şirketlere ya da kendi işlerini kurmak iyi olacaktır. Ne yazık ki matematik türkçe ezberleyip birde üniversite okuyunca iş sahibi olacağı düşüncesinde olan bir sürü genç var bu yüzden sistemin kötü olması bir yana birde bu şekilde düşüncelere girenlerden de dolayı bu hale geldi diyebiliriz durum. Herkes kendi sevdiği alanı seçse, prestij, maaş gibi etkenlere bakmadan inanın herşey daha güzel olurda ama anneler babalar oğlum mühendis olacak kızım doktor olacak herkes bu şekilde öğüt vermeye devam ettikçe bu düzelmez