Bende şuan üniversite okuyorum ama ALLAH biliyor içimden hiç gelmiyor ders yaparken isteksiz bir şekilde yapıyorum çünkü doğruyu söylemek gerekirse umudum yok bana şevk veren bir şey yok okuduğum bölüm gerçekten çok iyi bir bölüm ama ne olursa olsun bu ülkede mezun olduğum zaman 3.5-4bin ile başlayacağım bu o para hiçbir şekilde refah seviyesinde yaşamam için gerekecek bir ücret olmayacak ve en kötüsü ne biliyor musunuz ayda 10 bin kazansam bile yine refah seviyesinde yaşayamayacak olmam

Peki neden üniversite okumaya devam ediyorum şu üniversiteyi bitirip yurtdışına gitmek.