Kendinizi geliştirmek herzamam çok önemlidir. İşimizde ne kadar iyi olursak olalım. Bizim bildiğimizi karşıdaki, karşıdakinin bilmediğini biz bilmiyor olabiliriz işte okulda bize bunları katıyor. Bir işin pratik yanını öğrenip sende üstüne birşeyler katabilirsin. İş konusuna gelince diploma önemli fakat azmin çalışman el işçiliğin bilgin bunlarda çook önemli bir faktör