Halihazırda üniversite okumakta olduğumu belirtmek isterim. Sorum şu bu devirden sonra Türkiye de üniversite okunmalı mı yoksa okunmamalı mı ? Bu konu hakkında çok soru ve cevap var. Bide sizlerin düşüncelerini ve nedenlerini öğrenmek isterim.