Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudan bağımsız bir yorum olacak ama seni kaç yıldır tanıyorsam, her daim sürekli bir proje ve girişim peşindesin. Gerçekten çok takdir ve tebrik ediyorum. Hiç bıkmıyorsun araştırmaktan, üretmekten.
Eyw benim güzel dostum.Sağolasın bu güzel düşüncelerin için çok teşekkür edeirm.

Tatoğlubilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar aklınızı yormayın hocam , çünkü bunu yapmayı hiç bir turizm bakanımız yapmayı düşünmez. Ne gerek var ki , otellere gelsinler oralara turist gelse hangi taraf para kazanacak . Küçük işletmeden onlara ne yazık yazık.

Çok mantıklı bir durum
İllaki biri gelecek ve bunları yapacak.Ümitliyim ben.

arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim derdimiz soymaca hocam, yerli turisti soy yabancıyı soy. başka bir derdimiz yok. parayı alalımda amannn gerisi kimin umrunda
Off dostum off. Bilmediğimiz kimbilir neler var.


Bu sadece bir örnek arkadaşlar.Fransada bu bahçeler için deli gibi giriş ücreti istiyorlar.Aynı şekilde ispanyada bulunan saray bahçeleride böyle.


Bunlar sadece ağaç çim yeşillik işleri.Eminim çok daha güzellerini yapabiliriz.