Konu
Çok mu Yanlış Düşünüyorum Ben ?
07-05-2020, 16:08:46
#4
Tatoglubilisim
Bu kadar aklınızı yormayın hocam , çünkü bunu yapmayı hiç bir turizm bakanımız yapmayı düşünmez. Ne gerek var ki , otellere gelsinler oralara turist gelse hangi taraf para kazanacak . Küçük işletmeden onlara ne yazık yazık.
Çok mantıklı bir durum