Bu kadar aklınızı yormayın hocam , çünkü bunu yapmayı hiç bir turizm bakanımız yapmayı düşünmez. Ne gerek var ki , otellere gelsinler oralara turist gelse hangi taraf para kazanacak . Küçük işletmeden onlara ne yazık yazık.

Çok mantıklı bir durum