Konudan bağımsız bir yorum olacak ama seni kaç yıldır tanıyorsam, her daim sürekli bir proje ve girişim peşindesin. Gerçekten çok takdir ve tebrik ediyorum. Hiç bıkmıyorsun araştırmaktan, üretmekten.