teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aa aramızda çok yaşlılar varmış. Neyse ki ben o günlerde yoktum. 🤔😐😒
ahahah 12 yıllık r10 geçmişi olan biri ?