Konu
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
07-05-2020, 15:43:21
#17
teknohaberci
Aa aramızda çok yaşlılar varmış. Neyse ki ben o günlerde yoktum. 🤔😐😒