MahsumAmurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tost makinesi ile mi çektiniz hocam 😅😀
o daha kaliteli çekmez miydi 4 tane kamera var daha sıfır aldım çizik yok ama bilmiyorum kamerasını anlayamadım niye böyle