Konu
Bugün de netlog aklıma geldi, gözyaşım pıt diye düştü
07-05-2020, 14:05:02
#15
Fhm
ChefMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neyse ben o günleri yad etmek için arabesk rap dinlemeye gidiyorum
Dj akman
))