Neden siyasi bakıyorsunuz yok onun analizi yok bunun resmi gazetesi 2. El araba fiyatları ucunca 20bin kâr yakalayınca herkes sattı arabasını ama muadilini alamadı. Herkes profesör forumda valla bir şeyi de siyasete çekmeyin arkadaş kafanız oraya çalışıyorsa açın bir hesap devam edin sosyal medyada bir çok platformda. Adamın işi gücü durmuş bitmiş kenara dolar atmış napacak bozacak. 5.70 deyken 20k yapmıştık kenara ben bozdum. Aradaki fark dükkan giderimi vs çıkarır diye düşündüm. Yok resmi gazete yok o yok bu. İşini hakkıyla yapmayan kişiler dolandırıcılar varken benim bana bunu atmakta yersiz oluyor. Art niyetleriniz size kalsın beyler