Doların ona buna gittiği yok arkadaşlar, kişisel nefretlerinizi, insanlara hazmedemeyişinizi dolara, altına yansıtmayın. Buraya güzel bir analiz videosu bırakıyorum yatırımlarımı da bu adamın konuşmalarına göre yapıyorum sizde faydalanın.
Türkiye'de yaşananlar, konuştuğunuz kişi sarayda bilmem ne yaparken ağzına biri üzüm versin diye yaşanmıyor. 2020 yılına ilk girdiğimizden beri tüm Dünya krize girdi yavaş yavaş.
HA BU ARADA BU YORUMDAN SONRA BENİ LİNK ETMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR İÇİN SÖYLEYEYİM; MALUM KİŞİLERİ SAVUNMAK İÇİN YAZMIYORUM BUNLARI SADECE BAZI ŞEYLERİN BAZI KİŞİLERE BAĞLI İLERLEMEDİĞİNİ SAVUNUYORUM VE SİYASET KONUSUNDA TARAFSIZIM. TEŞEKKÜRLER.
Hayırlı günler.

https://www.youtube.com/watch?v=arJzIyem7gc&t=356s



Keza altın konusunda bir diğer video.

https://www.youtube.com/watch?v=GvIecmzuS1c