ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam başkan, referansla oldun da. R10'a üye olduğun mail adresi bir siteye ait olmak zorunda. O mail adresini nasıl sağladın? Onu soruyorum.
hocam sizin derdiniz ne yardımcı olmak mı burda hesap sormak mı?R10 a uye olurken hgayet normal kisisel mail adresimle uye oldum...



ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam başkan, referansla oldun da. R10'a üye olduğun mail adresi bir siteye ait olmak zorunda. O mail adresini nasıl sağladın? Onu soruyorum.
Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım ben sizi. Whatsapptan yazın yardımcı olayım.
yazdım hocam