aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yanı oyle bir sey ıstenmedı benden hocam.ben referansla uye oldum.
Tamam başkan, referansla oldun da. R10'a üye olduğun mail adresi bir siteye ait olmak zorunda. O mail adresini nasıl sağladın? Onu soruyorum.