slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenciyim arkadaşlar yazın sıkıntı çekmek istemiyorum aylık 3 5 bişeyler kazansam yeter. Önerebileceğiniz bir şeyler varmı?
Yanlış anlama üstadım lütfen.
Şuan en değerli yatırım cebinde duran paradır.
Şuan için bir yatırım düşünme olanı riske atma çünkü kurtarma payın hiç olmayacak şuan ki gidişatlı
Ortalık durulsun sular çekilsin o zaman yatırım zamanı ola bilir.

Saygılarımla