Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah eklemeyi unuttum

Yapı kullanım izni olmalı yoksa sanayi elektriği olarak kullanırsın ve yüksek gelir elektrik ve su
Kat mülkiyeti vs gibi durumlar işlenmiş olmalı. Ayrıca tapu üzerinde vergi borcu ıvırı zıvırı iyice bak başın ağrımasın sonra.
Cevap için teşekkürler. Şu an evimizin bulunduğu bölgelerden almayı planlıyoruz ama ev fiyatları cep yakıyor



kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şanslısın, 13 aydır bekliyorum.
İlk çekilişte çıktı işte bekliyoruz çalışma bedeli bitsin vericekler



Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah eklemeyi unuttum

Yapı kullanım izni olmalı yoksa sanayi elektriği olarak kullanırsın ve yüksek gelir elektrik ve su
Kat mülkiyeti vs gibi durumlar işlenmiş olmalı. Ayrıca tapu üzerinde vergi borcu ıvırı zıvırı iyice bak başın ağrımasın sonra.
Cevap için teşekkürler. Hepsini dikkate alacağım