Telefonda, root, twrp, dolby atmos kuruluydu, bugün oyunda iken ses gitti, bende telefonu yeniden başlattım, hiçbir uygulama açılmadı telefonun sensörleri çalışmayı bıraktı, bir şeyler ters gidiyor, arayüze geliyorum ama factory reset atmama rağmen, twrpden rom kurmama rağmen bir işe yaramadı.
Mi flash üzerinden rom flashla dediler 3 farklı mi flash sürümünde de denedim elimde 1 tane .zip 1 tane .gz uzantı rar dosyası var. İkisindede could not field flash script diyor, sorun nerede bir türlü çözemedim yardımcı olur musunuz ?
Hocam daha 1 saat önce rom attım bende aynı hatayla karşılaştım çözümü çok basit.
Gz veya rar uzantılı dosyayı aç ve içinde images diye klasör ve dosyalar olacak onları yeni klasöre taşı yapamazsan eğer PM at uzaktan bağlantı ile rom atayım