programınız talep görmeye başladıkça, diğer yazılımcılar gibi umarim fiyat yükseltmezsiniz.
1-2 sürüm sonra almayi düşünüyorum.
Program yavaş yavaş talep görmeye başladı diyebilirim. Kullanıcı sayısı günden güne artıyor.
Fiyat konusunda ise henüz kafamızda tam sabit bir fikir olmasa bile şunu söyleyebilirim rahatlıkla. İleride belki (müşteri sayısı oturduğunda ve belirli bir stabil'de ilerlendiğinde) fiyat konusunda artışa gidebilirim.
Ama şunu rahatça söz verebilirimki, önden sipariş verenler, ilk deneyenler, sürekli programın gelişmesinde aktif rol oynayan ve program ile ilgili sürekli geri dönüş yapan arkadaşlar var. Bu arkadaşlara ileride de zam yapmayı düşünmüyorum. Çünkü gerçekten emekleri ve hakları var yazılım üzerinde.
O yüzden özet ile ; Belirli bir müşteri sayısına kadar zam yapmamayı düşünüyorum. Zam geldiğinde de özellikle ilk kullanmaya başlayan arkadaşlara da zam yapmamayı düşünüyorum.