bende konu acilirmi diye bekliyordum..dun saat 24 itibarı ile biseyler degisti sanirim.. ayni anda farkli sunucularda calisan sitelerim ortala 4 te 1 e düstü diyebilirim.. zaten 15 gün önce api sınırlaması geldigi andan itibaren cesitli sebeplerle devamli kan kaybettim.. 6 gün önce cok iyi hit gelen eski bir domainim ban yedi..
suan geldigim durum gercekten düsünduruyor..