Selam,
Kendi görüşüm;
Hazır sistem kurbanı

wp devam işte sonuç belki acil veya belki önemsiz bir istek olsada sonucta yapılamadı belki sonucta olucak yapılacak ama acaba nezaman işte hayırlısı hocam. Keşke sizde en başta sitenizi para bayılıpta özel bi yazılım yaptırsaydınız gelişimleri kolayca yapaydınız neyse hayırlısı olsun asp sistemi olsaydı 5dk da hazır dı ama malesef php desteğimiz yok iyi arayışlar dileriz...
Saygılarımızla
(Varsa kusurumuz hatamız affola)
Tşk.