Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2012 'den beri android kullanıyorum bir kez bile telefon servise gitmedi. Herşeyi kendim hallediyorum telefona iyi bakınca bir şey olmuyor.garantisz kullandığım için böyle şeylerle uğraşmıyorum.
Sanırım atıcam ya hazır indirmişken yedekleri vs.'de almıştım