İşin komik tarafı servise kimse ulaşamamış. Şikayetvar'da hiçbir şekilde zaten bakmıyorlar. *********** gibi birşeyler. Sorucam soramıyorumda
2012 'den beri android kullanıyorum bir kez bile telefon servise gitmedi. Herşeyi kendim hallediyorum telefona iyi bakınca bir şey olmuyor.garantisz kullandığım için böyle şeylerle uğraşmıyorum.