Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben satış yapmıyorum hocam normal blog siteleri. Ben sadece affiliate link ile gelir sağlamak istiyorum
https://new.admitad.com/tr/webmaster/ var ama ödeme ve gösterimlerdeki hakkaniyetleri nasıl bilmiyorum.

ek olarak baktım böyle de bir konu var.. Bilemedim son durumları nedir ? https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...zak-durun.html



Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%2 %3 komisyon açıkçası iyi kötü tatmin edici rakam sayılır pazarlamaya düşündüğüm ürünler için. Gelirortaklarını araştıracağım.

Ama asıl olarak direkt trendyol üzerinden yapılmıyor sanırım o fenomenler için olanlar özel sanırım
Galiba bir de modanisa varmış. ama detaylarını bilmiyorum. Bende arıyordum düzgün bir yer siz bulursanız haber verirseniz sevinirim.

https://www.modanisa.com/affiliate-program.page