News ilk çıktığında çok hor kullandık işi çakallığa vurduk bi akıllı bizdik ya. Hergün fahiş fiyatlardan newsli siteler satıldı spam içeriklerle dolu resmen spam manyağı yaptık Newsi bırakında adamlarda intikamını alsın devamlı aynı şekilde gideceğini mi sandık?. Tabiiki kurunun yanında herzaman yaşta yandı. Birde gidip binlerce lirayı tanıtım yazısına verenlerin aklına şaşıyorum halbuki biraz uğraş biraz gayretle en baba sitelerden bedava baclink almak varken hayret ediyorum 3-5 bin lira verenlere. Sonra suçlu News oluyor değil mi neden haberlerimiz çıkmıyor diye