Başımı döndüren 2 kız arkadaşımla aylarca aynı evde yaşama deneyimim oldu. Ülkeler farklılaşınca mesafeler girdi ve ikisi de bitti.

Biriyle evlenmeden önce, onunla beraber kısa sürede olsa yaşamanın gerektiğini düşünüyorum. Kafanızdaki tüm soru işaretleri gidecektir.

Bu arada, tırnaklarınla kazıyarak geldiğin yerden gurur duy! Ama asla kibirli olma, kibir en büyük düşmanın olur