Eski hosting firmana söyle SSH ile yedek alıp versinler sana. Yeni fimana bunu ver direk kurarlar ve herhangi bir ayara gerek kalmadan siten aynı şekilde açılır. SSH olayını bilmeyen bir kişiye denk gelirsen aynı işlemi WHM ile de yaparlar.