Arkadaşlar yıllardır editörlük hizmeti ile iç içeyim. Şunu belirtmek isterim ki, bundan iki yıl öncesiyle Google'ın algoritma değiştirmesi inanılmaz derecede farklı.
Örnek: Daha önceden news kaydı aldığımız andan itibaren üç beş haber girişi yaparak Google News üzerinde en azından altlarda yer alabiliyorduk.
Ancak şimdi news kaydını alan kişiler ben dahil platformda yokmuşuz gibi varız.
Google Algoritmayı değiştirdi. Tamam istediğini yapabilir. Ama şuan belli başlı büyük site dışında kimse yok. Eskiden var olanları da dün gece itibariyle bazılarını kaldırdı. Çıkmıyor artık.
Peki Google'ın algoritması büyük üç beş siteyi gösterecekse, bizim gibi yeni siteleri platformuna neden halen kaydediyor. Geçtiğimiz hafta iki adet sitenin daha kaydı onaylandı.
Google ne düşünüyor olabilir? Yoksa Google News'den artık umudumuzu keselim mi?