Arkadaşlar merhaba sorum gayet basip, facebooku nasıl sayfa ile kullanabiliriz?

Yani açtığımız hesabın içerisinden oluşturduğumuz sayfa ile bir grupta paylaşım yapmak istiyorum. Bu mümkün mü?

Az önce bir grupta gördüm, sayfa olarak paylaşım yapmıştı kişi..