yani ben mercedes genel merkezi olsam şuzamana kadar o hesabi vermiyen butun facebook calısanlarına bir güzel söverdim.
milyar dolarlik sistem milyon dolarlik reklam veren ve bu şirketin hesabı hala geri teslim edilmiş degil gerçekten hayret edici.
facebook whatsappi aldıgından beri bütün medyalarin içine sicti bildiginiz
instagram zaten rezalet durumda