merhaba.
kişisel bir blog kurmak istiyorum kendimce paylaşımlar yapacağım.bir forumda 4 tl com domain vardı. indirim kuponu paylaşmışlar godaddy üzerinden.
sizce domain alıp(isimsoyisim türevleri) sonra kişisel bloguma başlasam güzel olur mu