omer13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam





Merhaba Bitlis'teyim ben şuan kargo da çok tuttuğu için biraz zor gibi kargoyla göndermek. Çoookkk teşekkür ederim
Rica ederim hocam, indirimli kargo ayarlamaya çalışırız anlaşma vs..
Siz yakın çevreden bir çözüm bulamazsanız mutlaka iletişime geçin. Çözmeye çalışalım.