Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki adet hesabım var, ikisine de girmeye çalışırken "Maalesef oturumunuzu açamadık" ekranı çıkıyor. Çerezleri temizledim sorun hala devam etmekte... Karşılaşan oldu mu bu problem ile?
Hocam şuan aynı sıkıntı bende de var. Giriş yapmıyor