Herkese hayırlı akşamlar. Konu yanlış yere açıldıysa düzeltilebilir. Hp yazıcı kullanıyorum mürekkepli. Yenide kartus aldım. Yazıcıyı resetledim her türlü yolu denedim fakat halen aşağıdaki hatayı vermeye devam ediyor. Mürekkep sistem hatası. Yardımcı olacak var mı acaba?
1- Orijinal kartuş mu?
2- Yazıcıda daha önce böyle bir sorun yaşadınız mı?
3- Garantisi devam ediyor mu?