Herkese iyi akşamlar hayırlı ramazanlar. Twitterda bir sayfa gördüm maalesef ve çok üzüldüm.
Küfür edip şu bilmemne insana haddini gösterelim şeklinde yaklaşabilirdim. Fakat şu var ki önemli olan şuurluve bilgili olmak suretiyle bu şahsiyetleri yerin dibine sokmak daha net bir çözüm olacaktır.Metehan'dan padişahlarımıza, Atatürk'e kadar ömrümü milletine adamış önemli şahsiyetler için bu şekilde yattığı yerden atılan 1-2 tweetle bu değeri silmeye çabalamak zaten çok acınası bir durumda ve hastalıkta olunduğunun göstergesidir. Cimer'e şikayet ederseniz memnun olurum. Burada önemli olan siz de olursunuz arkadaşlar. Bu cümlemi lütfen bir an düşünün. Teşekkürler.