Garantiden düzenli ödemen olduğu taktirde bir sorun teşkil etmiyorlar.
Ben bir kere 2 ay gecikmeli ödedim ve galiba notumu düşürdüler ama israrcilik yaptım bankaya kadar gittim gerek telefondan 7-8 kere başvurdum alladım pulladım 12k 20k kredi ve 3100₺ limitli kredi kartı aldım. İsrarcilik yaparsan ve güzel bir dille sana çıkabilecek en yüksek olanakları söylerler.
Bu arada findeks notunu ücretsiz mi öğrendin? Yoksa 13₺ karşılığında mı?