Amacım asla küçümsek değil yanlış anlaşılmasın, öyle bir izlenim verdiysem özür dilerim. Ben burada yazdığım fiyattan dahada pahalıya satıyorum. Alınmıyor değil alınıyor fakat tabi ki düşük sayılarda. Ama hesaplar yoğun kullanılırsa anlamı kalmayacak zaten. Söyleminizde haklısınız fakat firmalar veya popüler kişiler için bu fiyatlandırmalar pahalı değil.
Estağfurullah hocam tabii ki. Zaten 3 senedir düşmeyen takipçi muhtemelen bundan sonrada düşmez. Aslında ömürlük takipçi. Deyer mi deyer. 10 kişiden 9'u olumsuz bakacağı için bende genelleme yaptım. O sebepten sizde yanlış anlamayın.