AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam evet kendi düşüncelerimi paylaştım ancak genelleme yaparsakta şu an burada ciden kimse almaz. Tabii ki alanlar vardır ama günümüz şartlarında pahalı bir fiyat.

Şimdi ben düşmeyen takipçi var ama 1K = 160 TL desem, kişi almayacağı için mantıkken yok gibi birşey olucak. Gönül ister kki ilerleyen aylarda az düşen, herkesin erişebileceği fiyatta bot takipçi datası olsun.

Bende yıl tartışması yapmıyorum, siz galiba yenisiniz dediniz diye yazdım.
Amacım asla küçümsek değil yanlış anlaşılmasın, öyle bir izlenim verdiysem özür dilerim. Ben burada yazdığım fiyattan dahada pahalıya satıyorum. Alınmıyor değil alınıyor fakat tabi ki düşük sayılarda. Ama hesaplar yoğun kullanılırsa anlamı kalmayacak zaten. Söyleminizde haklısınız fakat firmalar veya popüler kişiler için bu fiyatlandırmalar pahalı değil.