Ama yine kendi açınızdan yorum yapıyorsunuz Zaten bunu forumda satışa sunmam saçma olur. Fiyatı yüksek olması yok anlamına gelmiyor. Ayrıca satışını aktif olarak sağlıyorum, çok değil az alınması önemli. Hem böylece aynı hedefe ulaşılıyor hemde hesapları daha az yoruyorsunuz.
Ben yıl tartışması yapmayacağım slotlu panellerden beri bu sektörle az çok ilgileniyorum.
Denemek isteyen küçük adetlerde alıp test edebilir
Hocam evet kendi düşüncelerimi paylaştım ancak genelleme yaparsakta şu an burada ciden kimse almaz. Tabii ki alanlar vardır ama günümüz şartlarında pahalı bir fiyat.
Şimdi ben düşmeyen takipçi var ama 1K = 160 TL desem, kişi almayacağı için mantıkken yok gibi birşey olucak. Gönül ister kki ilerleyen aylarda az düşen, herkesin erişebileceği fiyatta bot takipçi datası olsun.
Bende yıl tartışması yapmıyorum, siz galiba yenisiniz dediniz diye yazdım.