Vallahi hocam ben yeni değilim. 2 senedir site işletiyorum, 1 senedirde forumda satış yapıyorum.
Benim açımdan 1K = 160 TL olan servis servis değildir yani. Çünkü %99 insanlar almayacaktır. Evet, kalitesi belki tartışılmaz ama benim düşüncem kşurada kimse 1K takipçiye 160 TL vermez. O sebepten benim gözümde düşmeyen takipçi yoktur.
Ama yine kendi açınızdan yorum yapıyorsunuz Zaten bunu forumda satışa sunmam saçma olur. Fiyatı yüksek olması yok anlamına gelmiyor. Ayrıca satışını aktif olarak sağlıyorum, çok değil az alınması önemli. Hem böylece aynı hedefe ulaşılıyor hemde hesapları daha az yoruyorsunuz.
Ben yıl tartışması yapmayacağım slotlu panellerden beri bu sektörle az çok ilgileniyorum.
Denemek isteyen küçük adetlerde alıp test edebilir