Hz. Adem 'in ceza olarak gönderildiği bu dünyaya fazla aldanmamak lazım. Sınanmaya geldik.. Şöyle uzayın boşluğundan dünyaya kendi gözlerinle bakacak olsan hapis hayatı yaşıyoruz dersin.. Dünyadaki yaşam için.