Merhaba
Hayirli.sahurlar
Bugün bakirkoy vergi denetim kurulu başkanligindan tebliğ gelmiş
Vergi mufettişliğinden gelmiş
Herhangi bi suç yazmamiş.
Konu: bilgi isteme
Aradim bugun yeeinde yokmuş sabah tekrar aricam.
Sizce bu ne olabilir sebeb nedir.
Daha önce vergi ile kacakçilik ile hiç bi yakinligim alakam olmadi.
Fakat 1 buçuk senedir kimligim kayip, kayip başvurusunda bulunmadim. Öyle ehliyet ile dolaşıyorum.
İşlerden dolayi bi türlü gidemedim nifus dairesine.
Bu konu hakkinda bilgisi olan varmi