Şu an sadece şu yazıları okuyarak yaptığınız üslupsuz yorumunuz o kadar sinirlendirdi ki tarifini sağlayamam, şu an gerçekten saygısızlık olmasın söylediklerim diye kendimi frenliyorum. Şurdan başlayacağım, bahsettiğim adresin kaçıncı sıradan kaçıncı sıraya geldiğini belirtmiş miyim? “Hayır”. Bahsi geçen adres bu 5 günlük süreçte 15. Sıradan 14. Sıraya yükselmiştir. Burda yalan beyan paylaşacak değilim, çünkü satın alan insanlarında süreç içerisinde bana dönütleri olacak ve yine bot algoritmasının güncellemesini takibende uygulamamı güncelleyeceğim. Benim program için kodlama saatim kullandığım dillere çok daha yatkın birisi için 5 gün değil 2 saatini dahi alabilir, yazılma süresi ile fayda süresini nasıl eş değer tutabiliyorsunuz! Mevzu ne yazılma süresi nede deneme süresidir. Mevzu tamamen icraat odaklı olmalı. Antibiyotik eleştirinizide şu an aşırı sinirimle yanlış konuşmamak adına nefretle kınıyorum. Yorum vardır yorum vardır sizin yaptığınız terbiyesizlik boyutunda bir yorum. Yapıcı yada eleştirel bir yorum olsaydı diye ummadan edemiyorum. Ortada az yada çok bir emek var, geçirilen saat yada dakikalar var, emeğe saygıya davet ediyorum. Bahsi geçen bütün konu hakkındaki yazılarımı incelersiniz, alır yada almazsınız ama size kimse bu benzetme hakkını VERMİYOR! Şu anda yeni bir bot projemle beraber bir çok bot projesi hakkındada çok yakında tekrar konular açıp satışlar gerçekleştireceğim. Fakat şu edepsiz yorumunuz itibari ile sizi kara listeme almış olup, hangi bedel karşılığı olursa olsun hiçbir satış sağlamayacağım. Cevap vermezseniz sevinirim.
TunerHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 gunde yazip bitirmissin ve 5 gun icinde fayda gordugunu soyluyorsun. Antibiyotik mi bu?