Karşınızdaki insanın doğru insan olmasını beklemek, ondan böyle bir beklentiye girmeniz bana tuhaf geliyor. Siz doğru olduktan sonra etrafınızdakiler de doğru insanlar olur. Asla evlenmeyi düşünmeyen biri olarak evlilik korkunuzu oldukça yersiz buldum.