DEGERLİ CANLAR HAYIRLI AKŞAMLAR bu gün hayatımda ilk defa caresiz kaldım.
bundan 3 gün önce cumartesi aksam babam aradı evlat nasılsın coluk cocuk nasıl hal hatır kelam
oglum bu kac gündür nefes alıp vermem zorlanıo kalbim agrıyor dedi
BABAM HAYATINDA İLK DEFA HASTANEYE GİTTİ korkuyor İNATCIDIR
gelim götüreyim seni hastaneye dedim yok evlat salı günü gel gidek dedi yahu nie salı işte gelim götüreyim baba yapma gözün seveyim desemde inatcıdır bizde üstelemeyiz sinirlenir kızar diye
O ZAMAN pazartesi gelim sabah gidek dedim ptesi işim var salı sabah gel dedi tamam baba nasıl istersen dedim ve düşündügüm şey büyük ihtimalle soguk almıştır oldu oysa ufak krizler gelip gidiyormuş
Bu gün sabah aradım nasılsın dedim BABAM NAKLİYE İŞİ YAPAR KAMYONETİ VAR ŞEHİR İÇİ transit kullanıyor EVLAT bir yük var onu bırakıp arayım seni dedi SAAT 7 de bilader aradı abi nerdesin acil bize gel HAYROLA Demeye kalmadı 2.kattan nasıl indim nasıl araba sürdüm nasıl 4km uzaklıktaki o eve geldim bilmiyorum şuhurum kapanmış
geldim babam kalbim kalbim diye sıvazlıyor aldık direkt hastaneye getirdik
ORDAN MEDİKALPARK hastanesine gidilmesi gerek denildi ambulans ile getirdik ŞU AN ULU CINARIM anjiyo oluyor
ALLAH RIZASI İCİN DUALARINIZI esirgemeyin VE BABANIZIN ANANIZIN KIYMETİNİ BİLİN
Ben bir hata yaptım o söylediginde kızsada bagırsada haykırsada alıp götürmeliydim