Bence mantıklı hocam gelecekte tarıma ve organik ürünlere olan ilginin artacağını düşünüyorum hatta virüs bu olayı tetikler bence
inşallah hocam tarımda A'dan Z'ye kadar ithal ediyoruz. Bizim üretip ihraç etmemiz lazım yoksa dışa bağımlılık yüzünden bu gibi global pandemilerde açlıktan öleceğiz.